Nuffnang

Saturday, 24 October 2015

Green Grape & Red Grape

Semalam aku beli pokok anggor hijau dan pokok anggur merah. Aku beli kat nursery, terima kasih kepada kak suraya kerana kalau dia tak bawa aku kesana tak tahu aku kat situ ada nursery. Kalau orang tanya jenis apa.. aku tak tahu anggor ini jenis apa. yang aku tahu cina yang jual tu kata. anggor hijau n anggor merah. 

 Green Grape


Red Grape

dah lama aku mengidam nak tanam anggor nie. Sebab adik aku kat kampung ada juga tanam anggor. rasa cemburu lah kan adik tanam dah tinggi.

baru tercapai lah nak tanam. harap anggor ini hidup dengan suburdi bawah jagaan aku. Yang paling penting berbuah.. cukup masa nanti aku update lagi perkembangan anggor ini.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang