Nuffnang

Thursday, 24 September 2015

Sun Flower / Bunga Matahari

Terbit sinar mentari

Saban hari
Mengejut mimpi
Dari lena
Riang kenari
Di cemara
Mengusik sukma

Bunga-bunga matahari
Anggun mekar
Di taman sari
Warna jingga
Suntingan hati
Bagai tanda
Kasih bersemi


Lirik di atas ini adalah lirik lagu Matahari yang pernah popular oleh Penyanyi Maya. Tapi bukan lagu nak aku bagitau.. hahhaha 

Biji Benih Bunga Matahari yang aku semai sudah terbit. terkejut aku lihat kat belakang rumah sudah membesar. 

Danny Abdullah Arjuna's photo.

hari sabtu ni nak kena cari tanah lagi nie. :) dah banyak sangat tumbuh nie.



Cepat betul lah benih bunga matahari ni tumbuh, atas tanah jer 2-3 dah bercambah,..


ingatkan biji benih nie tubuh ambil masa seminggu macam tue.. 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang