Nuffnang

Saturday 8 November 2014

Russell Brand tidak bimbang dengan penggodam gambar bogel

Russell Brand tidak bimbang terperangkap dalam bogel skandal selebriti gambar kerana dia tidak mempunyai apa-apa gambar bocor.


Pelawak berusia 39 tahun itu menegaskan dia tidak akan menjadi sebahagian daripada 'The Fappening' - yang telah menjejaskan lebih 100 bintang, termasuk pelakon 'Permainan Kelaparan' Jennifer Lawrence, Avril Lavigne dan Kelly Brook - dan mengaku ia telah bingung dengan 'aneh' 'bocor'.

Ketika ditanya apakah seorang hacker akan mencari Foto telanjang beliau, Russell memberitahu majalah Time Out: '' Saya tidak fikir begitu. Saya tidak cuba untuk melakukan perkara yang saya tidak mahu orang lain untuk melihat. ICloud perkara hacking pelik. Ia disajikan sebagai dunia ini sangat menarik dan menarik dari berkilauan kulit dan buah dada yang sempurna, sehingga orang-orang akan berkata, "Saya akan kita lihat itu, saya benar-benar f *** ing bosan. '''

Walaupun beliau mendakwa beliau tidak mempunyai gambar-gambar telanjang yang akan bocor, Russell bangga zakarnya dan pada satu tahap ia digunakan untuk memanggil kejantanannya 'Maharaja'.

Beliau bercanda: '' Orang itu, dia telah melalui begitu banyak perubahan. Dia berbeza dari satu saat ke saat berikutnya. Dia seperti Ruby Selasa - yang boleh meletakkan nama pada dirinya? Beliau dulu disebut 'Maharaja' pada hari-hari yang lebih megah, tetapi masa-masa kerajaan agak lebih. ''

Penulis 'Revolusi' juga bercakap mengenai kerjaya lakonan agak berumur pendek, dan walaupun ia merasa terjun ke layar besar adalah '' membuang masa '', ia tidak akan menolak kembali ke filem pada masa akan datang.

'Get Dia Untuk Yunani' bintang berkata: '' Apabila saya telah membuat [filem] di masa lalu saya telah bertemu dengan beberapa orang benar-benar indah dan memiliki beberapa perkara yang benar-benar positif datang dari mereka, tetapi saya merasa sedikit seperti saya telah membuang masa saya. Kadang-kadang ia adalah baik kerana anda mempunyai Alec Baldwin di kafilah yang akan datang supaya anda boleh pergi dan berbual dengan dia. Tetapi saya ingin merasa terlibat oleh sesuatu. Maksud saya, jika ia adalah filem yang betul saya akan. ''

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang