Nuffnang

Saturday 8 November 2014

Kerry Washington membenci adegan seks

Kerry Washington mendapati adegan seks '' janggal ''.

Pelakon 'Skandal' mengakui bahwa '' keras '' menembak adegan mesra antara skrin beliau mengubah ego Olivia Paus dengan rekan-bintang Tony Goldwyn, yang bermain Fitzgerald Thomas Geran III, presiden berkahwin dari Amerika Serikat, kerana dia adalah diminta untuk melakukan hal-hal yang biasanya hanya melakukan dengan suami Nnamdi Asomugha.

Dia berkata: "" Mereka sukar untuk dilakukan. Adegan seks yang selalu canggung. Anda lakukan perkara yang anda lakukan dengan orang-orang tertentu saja dalam hidup anda. Kerana ini bukan pasangan anda yang sebenarnya dalam hidup, melakukan hal itu adalah janggal. Dan kemudian melakukannya di dalam bilik yang penuh dengan orang yang canggung. ''

Dan pelakon berusia 37 tahun itu - yang mempunyai anak perempuan enam-bulan-tua Isabelle dengan pasangannya - kebimbangan mengenai menyinggung perasaan isteri Tony Jane Musky lebih adegan mereka dan kepentingan sekitarnya.

Beliau menambah dalam satu temu bual dengan majalah Allure: '' Terutama dengan acara seperti kami, di mana orang-orang yang dilaburkan begitu dalam kimia, anda hanya belajar untuk berhati-hati, kerana hubungan yang nyata orang-orang dalam hidup adalah penting. Saya begitu menghormati dan mengagumi isteri dan dia dan keluarga mereka, dan dia merasakan dengan cara yang sama mengenai saya. Dan supaya anda belajar untuk berhati-hati tentang bagaimana anda mengatakan hal-hal. ''

Sementara itu, Kerry mengaku dia kerap membacakan adegan beliau dalam kasut hak tinggi karakter-nya, walaupun dia berpakaian untuk hari itu.

Dia berkata: '' Ada sebab mengapa anda berkata, "Oh, mereka berjalan di dunia ini dengan cara tertentu. Kasut memberi impak yang besar.

'' Malah dalam latihan di 'Skandal', sering kali saya akan meminta kasut saya. Saya akan berdiri di dalam sweatpants saya dan tank top dan hoodie vaults lengan panjang dengan Christian Dior atau Gucci kasut, kerana saya ingin dapat berjalan dan berdiri seperti Olivia .... Bagaimana seseorang berjalan mengatakan banyak tentang siapa mereka. ''

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang